torsdag 31 december 2009

Var glad och nöjd för vet du vad.

Den sista dagen på år 2009. Vad ska man blogga om då. Jag tänkte att jag skulle sammanfatta allt som jag är glad och nöjd med. För det första är jag stolt över att jag har vågat ta steget ut i ingenting och börjat om med mitt livs projekt. Jag menar förstås krogen. Här är en bild på underverket :-).

Vad är det mer som jag är nöjd med. Mitt liv (för det mesta), min familj, ingen nämnd ingen glömd. Mina vänner, men inte att jag inte hör av mig till dem. Men här får ni alla en stor kram av mig. Det gäller er alla. Ibland tänker jag att jag inte har några vänner, men hallå Camilla Teresia.
Jag har ju massor med vänner. Inte bara min syster, systerdotter och min man. Utan flera riktigt bra vänner. Där finns min nya vän C som jag alltid njuter av att prata med. Min vän D som var här igår och hälsade på med hela sin familj. T och A som jag skrattar och gråter med. Min vän V som jag bestämt måste skicka ett mess till, jag tror att hon behöver lite uppmuntran. Sedan har jag vännen E som jag tänker mycket på just nu. Hon finns alltid till hands när jag behöver prata av mig. Du ska veta att jag också är ganska bra på att lyssna. Sedan finns så klart mina grannar. Ett brokigt gäng men alla med sina starka sidor. Så visst har jag vänner.
Jag har med andra ord massor att vara nöjd med.
GOTT NYTT ÅR. Jag hör av mig till er igen nästa år.

Inga kommentarer: