söndag 3 januari 2010

Utlopp för mina känslor

Nu skulle jag behöva titta på en riktigt sorglig film. Ögonen känns fulla med tårar. Jag är inte ledsen eller deppig, bara i behov av att gråta, lätta på trycket. Konstigt att det känns på detta vis ibland.

Annars har det varit en OK dag så här långt. Idag provmöblerade jag och syrran "matsalen" på Krogen. f*n vad bra det kommer att bli. Om det nu blir färdigt någon gång så att vi kan öppna. Har bestämt att börja annonsera nu. KROGEN öppnar inom kort i Godby. Ja, så lunkar livet på för mig. Jobb, Jobb, Jobb, Sova och jobba.

1 kommentar:

Erica sa...

Hej du=)
Var ju helt "off" från cybervärlden förra veckan så har missat att du börjat blogga igen. Välkommen tillbaka iaf :-D!!

Och lycka till med ert projekt nu. Ska bli spännande att komma och titta och prova på sen när ni öppnat. Vet att du ju längtat efter detta länge, så NJUT nu!!!!

Kram på dej