tisdag 15 februari 2011

Inte på topp hela tiden

Jag vet att man inte kan vara på topp hela tiden. Men visst skulle det vara skönt att få slippa tänka på vad som är fel. För jag har ju så mycket bra i mitt liv och ska inte klaga.
Världens bästa man som älskar mig precis som jag är, en fosterdotter som älskar att vara tillsammans med mig (inte mer än sitt nintendo dsi, men ändå). Jag ska bli "moster". På tal om det köpte jag världens gulligaste sparkdräkter idag. Tyvärr inga bilder. Empan vart glad i alla fall. Jag bor bra och trivs med mitt jobb, eller kall kanske man kan säga. Detta blogg inlägg blir nog ett peppa mig själv inlägg känner jag.

Tänkte åka och hälsa på på dagis idag. Men precis när jag skulle vika in kröp paniken innanför kläderna och jag körde förbi. Varför kunde jag inte gå in och hälsa på alla underbara barn. Dem saknar jag ibland. Men de där väggarna skriker ångest.

Nu ska jag gå och koka soppan färdig och baka bröd till min underbara lilla familj. Mer svammel en annan dag.

Inga kommentarer: