måndag 19 december 2011

Har ni hört den förr?

Det här är min blogg och om ni inte gillar eller orkar läsa det jag skriver kan ni ju bara bläddra vidare. Ni andra som bryr er eller bara vill ha en läges koll, här kommer den.

Status 19.12.2011.
Huvudet fullt av allt och ingenting. Idag ett hysteriskt skratt när syrran larvade sig. Å det var inte ens roligt.
Allmäntillstånd. ?????? Har ingen aning. Tror att  jag lever i alla fall.
Knä och höft. Värker när jag suttit still en stund. Och NÄÄÄÄÄÄ det är INTE för att jag snart ska bli 40.

Uthållighet. Hmmmm kan man skriva minus 0.
Annars tuffar livet på. Men jag vill sova. Minns inte när jag senast var så här trött. Ja jag vet att jag inte ska klaga. Men alla människor måste se till sig själva och inte hela tiden jämförbara sig med andra. Så jag är TRÖTT. Bättre Milla mående kommer nog redan i morgon. tror jag, hoppas jag, önskar jag. Nu sova.

Inga kommentarer: