tisdag 3 juni 2008

Ett nytt försök

Nu är det dags igen för ett försök att börja blogga. Varför vill jag göra det nu då? Ja det kan man fråga sig, jag är inte riktigt säker på varför. Återkommer om det. Vad kommer ni att få läsa om? Jo allt som har med min värld att göra.
Till att börja med vill jag berätta att politik är kul. Det är kul att få vara en kugge i den demokratiska processen Herregud är det väl ungefär 99 % av er som tänker. Ja men tänk på att få vara med och påverka hur din framtid skall bli.

Förresten är jag för kungahuset också. Jag gillar kungahuset och vart s**t sur när jag tittade på TV igår och en avundsjuk tjej sa att det är ute med kungahuset. Ja hon har ju rätt till sin åsikt, men jag håller inte med henne.

Ha det gott till nästa gång alla ni där ute.

Inga kommentarer: