tisdag 16 juni 2009

Fram och tillbaka

Har återigen varit på en resa tillbaka i tiden. Var på Western helg på Porshanken. Trevligt men blött. Träffade som vanligt massor med trevliga människor. Dock saknade jag Skåningarna. Men men man kan inte få allt. T kom på besök på fredagen. Himla roligt att mina vänner är hemifrån är villiga att komma med mig till Norrtälje. Trevligt verkade hon ha. Dock var det lite synd om hennes väska. Min Long Island tjej och jag partade järnet på lördagen. Trevligt tills hon övergav mig för Sparris killen. Ett stort tack till min underbara systerdotter som räddade mig från mig själv. Du vet vad jag menar. Dock har den händelsen satt myror i huvudet på mig. Saknar därför lilla E att tala med. Men hallå, det var kul. Så tack alla ni som stod ut i regnet, bara ett år tills nästa gång.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Har hittat din blog så nu kan jag hålla koll på hela tiden :)
Ha det bra! Så ses vi snart förhoppningsvis!
Kram Emma ( från porshanken :P )

Anonym sa...

Ha ha ha, underbart. Sparris-killen kommer hit över midsommarhelgen, få se om det var värt att överge dig....spännande, spännande.
Jag kommer att sakna E:s Long Island i midsommar. Undra om man kan hyra henne för en helg?
Jag tror jag förstår vad du menar med räddad från mig själv. Jag förstår att det satt myror i huvudet på dig....när kommer chansen tillbaka?

Kraaaaaaaaaaaaam