lördag 6 juni 2009

Sommarlov och grannar

Efter jobbet igår for jag och min lilla familj till Bergen för sommarlovs middag. Mums vad gott det var och vad mysigt vi hade det. Sedan for vi ner till mamma och pappa och bara var med dem en stund. Det glömmer man bort nu för tiden. Att bara vara. När vi kom därifrån tog vi den inköpta blomman och åkte ned till våra "nya" grannar. Det var bara hunden hemma när vi kom. Men efter lite detektiv arbete och hörsel märkte vi att D var och högg ned träd. Han bjöd på kaffe och lite skitsnack. Ytterligare lite senare kom M hem. Mysigt med de nya grannarna tycker jag. Och en hund som man får gå ut och gå med, kul. Millie vart kär i taxen i alla fall. När Millie och jag kom hem myste vi i soffa. Den andra grannen K kom förbioch satt och pratade strunt en stund. Det var en riktigt bra dag och kväll igår. Idag har jag fullt program. Nu ska vi ut och valarbete. Så glöm inte att rösta imorgon och rösta åländskt. Rösta på Britt 135. Ha det gott.

1 kommentar:

Matilda sa...

Tack för titten! Det var trevligt! Kom gärna förbi igen. Vi bor ju här nu liksom! =)