torsdag 4 juni 2009

Snart

Vet ni att snart är det dags för Millas först ledighet. Jag jobbar i morgon och på Måndag. Sedan är jag ledig till och med midsommar. Jag skall bara vara. Millie ska vara på Snäckö hos sin pappa och mamma. Hon kommer hem ett par dagar emellan och sedan tillbaka dit. De dagarna när hon är hemma ska vi hitta på tjej saker. Hoppas att solen skiner. Det är också dags för western helg i Norrtälje med alla tok roliga människor. Och min svåger skulle döda mig om jag inte skrev att " HÖR AV ER OM NI VILL HÄNGA PÅ". Midsommar firar vi hemma med sill lunch och syster. Hoppas flera känner för att komma förbi. Sedan skall vi gå till våra efterlängtade grannar och hälsa dem välkomna. (hint om att vi kommer M & D). Det händer grejer här hemma också. Kan man bli mer ofokuserad än jag är nu. Återkommer med redigare bloggar i framtiden. Glöm inte att rösta på Söndag. Britt kommer till Geta på Lördag morgon. Kram på er alla hopa.

Inga kommentarer: