måndag 13 juli 2009

AMERICAN CAR SHOW

Hemlängtan höll i sig och vi for till Sverige. Med oss på resan hade vi vännen A. Vi for till min syster som var gräsänka över helgen. Fredagkvällen spenderade vi med att sitta och prata. Sedan pratade vi lite till. Klockan var över 2 när vi äntligen gick till sängs för några timmars sömn. Efter frukosten begav vi, maken, A och jag, oss ned till socitets parken för sommarens upp laga av;

Det var många fina bilar och många människor som beundrade underverken. Solen strålade och alla var på bra humör. Dagen resultat blev att Jimmy och jag nu på alvar funderar på att återigen bli ägare till en Americanare. Den som lever får se.

Eftermiddagen tillbringade vi vid systerns pool. Mysig samvaro och ännu mer prat. När solen inte var lika varm drog vi oss in på altanen. Jimmy gick ned och tittade på crusingen medan vi fortsatte att prata. Efter ett tag droppade några vänner in och till slut så hamnade vi på motorgården. Där var det FEST. Skit kul hade vi. Träffade massor av gamla vänner. Ingenting hade förändrats sedan sist. Människorna var de samma och bandet var det samma. Underbara människor med stora hjärtan. Hjärtat var också där. Efter en stunds samtal och diskussioner var det dags att bege sig hem. Där systern, A och jag poppade musik och fortsatte prata. Runt 7 somnade Milla. Vi for hem med 15 färjan och hemlängtan var stillad för en liten tid. Tack till min älskade syster och A för en underbar helg. Denna helg kommer att finnas i mitt hjärta i resten av mitt liv.

Inga kommentarer: