måndag 27 juli 2009

Sommar

Trivs otroligt bra med semester. Händer massor hela tiden. Bloggandet är inte hög prioriterat och jag orkar inte/vill inte dela med mig av allt som händer. Men lite tänker jag delge. Vi har haft besök av Liam 4 månader i några dagar. Ja, ja hans föräldrar var med. Och oj vad bebis sjuk jag blev. Jag vill å ha en :( Mammas och pappas lilla sommar fest för alla ramsdalare skedde i helgen. Mysigt och trevligt var det. Tycker att jag lärt känna två av våra grannar lite bättre nu i sommar. Annars har vi väl mest hängt med min allra käraste syster (med make). Vad skulle jag göra utan henne. Jag mår bra av att ha henne runt knuten. Vad har inte varit så bra då? Jo att Emilie jobbat hela tiden. Trist för mig, bra för henne. Nej nu orkar jag inte bloggera någe mera. Ha det bra.

Inga kommentarer: