torsdag 30 juli 2009

FACEBOOKS UNDERBARA VÄRLD

Måste bara skriva om fenomenet facebook. När jag fick höra talas om det var min tanke att det där skulle iallafall inte jag hålla på med. Men, idag är jag fast. Vad är det då som är så roligt med det då, brukar min syster fråga. För mig är det massor med olika saker. För det första är det ett trevligt tidsfördriv där man kan hålla kontakt med både nya och gamla vänner. Jag har kontakt med vänner från förr, gamla klasskamrater, människor som jag hängde med som tonåring, släktingar som man aldrig hör av annars och nu har jag även hittat massor av släkt i USA. Ja jag gillar det helt enkelt. Till sist gillar jag spelen också. Så nu är det dags för mig att facebooka lite till innan dagens aktiviteter sätter igång. Kram på er allihopa där ute i cyberrymden.

Inga kommentarer: