fredag 4 september 2009

Osämmanhängande

Räcker inte riktigt till känns det som. Jag vill så mycket, men resultatet blir inte riktigt vad jag tänkt mig det. Vill så mycket, men orken vill inte det jag vill. Färdig gnällt.

Trivs riktigt bra på jobbet nu. Allt fungerar bra och det rullar på, trots svininfluensan. Vilket namn. Tvättar händer, spritar händer om och om igen.

Livet då? Jo det knallar på i sin gilla gång. Vakna, frukost, jobba, hem, äta middag, mysa med man och Millie, möten, hem, sov. Dagarna de ser lika dana ut allihop. Men Fredagar i höst är inplanerade som lediga.

Kan ni som läser inte kommentera lite så jag får veta vilka som läser. Och ni som läser och inte kommenterar, det går bra det med. Kram på er alla.

3 kommentarer:

Tina sa...

Hej Milla. Du vet att jag läser din blogg fast jag inte skriver.Puss på dig.Tina

CamillaE sa...

Hallå!
Det där var ju riktigt bra. Du ÄR BRA på att planera din tid. Bland de bästa jag känner. Här på mitt jobb har vi konstaterat att hösten är en synnerligen körig period när det gäller möten. Alla ska ha möten om allting och ingenting. Den förnuftige inser ju att det inte kan hålla på så här hur länge som helst. Det är bara att hålla ut!
Vi ses imorgon.
Hälsar Camilla

Erica sa...

Tja!!
Jag tittar in lite då och då..men det tror jag du vet redan :-)