lördag 8 oktober 2011

Ändra rubrik

Nu har jag ändrat rubrik på min blog. Å nu tänker jag skriva något som jag helst inte pratar om. Min barnlöshet. Jag verkar inte kunna få barn. Det är en  sorg i mitt liv men inte den största sorgen. Visst känns det jobbigt när det finns kvinnor som föder barn på löpande band men inte tar hand om dem. Visst gör det ont i mig när man ser lyckan i en nybliven förälders ögon. Visst känns det jobbigt att jag inte kommer att lämna någon efter mig. Någon som bara är min och min mans. Men! Jag har så mycket att vara glad för. Jag har så många glädje ämnen i mitt liv så varför gräma sig över sådant som inte går att göra något åt. Det som händer kommer att hända. Jorden snurrar sitt varv ändå. Mina lyckor här i mitt liv är mosters älsklingar. Nu mera har jag inte bara en, utan två sådana. (ja M också förstås, min lilla prinsessa som jag älskar MASSOR). Min lilla och min stora. Den stora, hon utstrålar Kärlek på riktigt. Inte bara mot den lilla nya. Utan mot sin gamla moster å. Jag ser kärleken i hennes ögon. Jag kan inte uttrycka i ord vad hon betyder för mig. Den lilla, jag han tog tag i hjärtat och klämde till. Varje dag tackar jag min lyckas stjärna över att jag har dem i just mitt liv. Vad vore livet i all sin glans om inte Empan och Ivar fanns. Tack Emilie för att jag får vara del av din kärlek. Här får du min i massor.

1 kommentar:

Erica sa...

Ååååh så fint skrivet Milla! <3

Men åh, vad det också gör ont i mitt hjärta för er saknad =(.

Stor, stor kram!!