torsdag 6 oktober 2011

Val, feber och otillräcklig

Feber. Var det så här det kändes. Hela kroppen är som en blyklump. Huvudet värker. Irriterad och orkar ingenting. Tar illa upp för allt. Jag är helt medveten om att det är jag och ingen annan. Det är snart två år sedan jag var ordentligt sjuk senast. Håller tummarna nu att jag skall hållas på benen. Jag vill en massa men orken finns inte där. Skulle vilja vara med C gänget imorgon kväll. Gratta N ska jag göra på ett eller annat sätt. Han är guld värd. C kampanj utanför mattssons imorgon. Borde och vill vara där. Men när man inte orkar. Märker att detta blir bara gnäll så nu till något roligare.

Jimmy ska bli morbror. Jag längtar efter bebisen och få träffa en liten mulatt. Kan tänka mig, choklad brun och svart hår. Snart är han här.

Inga kommentarer: