söndag 4 januari 2009

Min nya kärlek

I år vet jag inte vad som hände före jul, men städa gjorde vi inte. Hann, orkade eller ville inte. Välj ett av alternativen. Men nu när det nya året kom med buller och bång så har vi tagit tag i saken. STOR städat köket, (hm lite kvar), kontoret och ett förråd. Nu sitter jag här och tittar mig omkring och känner mig riktigt nöjd. Man kan säga att min kära make och jag städat in det nya året. Vi har hållit på i två dagar. Hela dagarna. Jag har haft användning av min nya kärlek. Ergorapido från electrolux, min nya dammsugare. Vet inte vad som hänt, men jag gillar verkligen den. Alla som känner mig vet att jag hatar att städa och aldrig ens skulle kunna gilla en dammsugare. Men undrens tid är inte förbi. Jag är kär i min nya dammsugare, så är det bara.

Av min onda kropp och fot känner jag lite men inte mer än jag klarar av. Däremot undrar jag om influensan börjar ta tag i min kropp. Ha det bra alla ni där ute i cyber rymden.

Inga kommentarer: