torsdag 1 januari 2009

Och så började 2009

Nu var nyårs afton avklarad och dags att ta tag i det nya året 2009.

En liten resumé av 2008. Ett riktigt hyfsat år om jag får säga det själv. Jag har lärt mig en massa. Kommit till insikt med att jag måste leva livet som jag vill och inte som någon annan vill. Avslutningen på året kan väl summera 2008. Jimmy och jag firade nyårets sista timmar på ett sätt som vi aldrig har gjort förut. Vi var inte tillsammans med familjen. Visst saknade jag dem men vi hade det riktigt trevligt. Goda vänners sällskap, god mat och åländska kräftor. 12 slaget tillbringade jag med att krama Millie, tala med min syster i telefon och tittade på fyrverkerier. Hel OK. Det enda som fattades var att krama mamma, pappa, syster och Empan. Men det ska jag ta igen. Kvällen avslutades med att pappa kom efter oss med sin lilla söta bil. Ja just det, grannarna var över en liten kort stund.Hur vill jag att 2009 ska bli. Jag vet inte. Jag kommer bara att surfa med och ta en dag i taget. Jag har en massa drömmar, men de är mina och de tänker jag bara dela med er som står mig närmast i hjärtats rum. Så ni som faktiskt bryr sig och vill att de ska gå bra för mig är välkomna att fråga. Till er som bara är nyfikna får väl lista ut det mellan raderna i de kommande bloggarna. Nu ska jag gå och klappa katterna, krama mannen och njuta av mys i soffan med Milie. Inte så tokigt va. Kramar på er.

Inga kommentarer: