tisdag 12 maj 2009

FOKUS

Ok, nu håller jag på att tappa fokus igen. Positivt tänkande Camilla, positivt tänkande. Är det fler som håller på att räkna ner till semestern. Jag håller i alla fall på med det. Inte för jobbets skull för där är det riktigt bra just nu. Det flyter på riktigt bra och alla drar åt samma håll. Men för min egen del känns det som om semestern borde komma nu!!!! Jag vill bara vara. Ligga i sängen och läsa en god bok, leka med Millie, kramas med Jimmy, städa, vara i mitt hem och till och med fixa i trädgårdeden. Jag har en längtan också, en längtan som jag inte kommer att skriva om på bloggen men som pockar på om uppmärksamhet. Majmånad är en sådan månad när allt händer. Det är MYCKET på dagis, aktiviteter i långa banor, mycket med Geta Betong Produkter, mycket med det politiska livet och mycket privat. Sedan är det ju pollen säsong, och det får ju inte mig att må bra heller. Men som sagt fokus och dags att säga nej. Dagens positiva är att det är sol ute och jag bara har fyra veckor till min ledighet. Kram på er allihop.

Inga kommentarer: