lördag 7 februari 2009

Mina älskade

Nu satte sig min syster och Empan i bilen för att fara hem till Norrtälje igen. Känns som ett stort tom rum i hjärtat. Jag inser bara mer och mer hur viktiga mina kära är för mig. Jag har tur som har världens bästa syster. Visst har vi olika åsikter ibland, och visst blir jag irriterad på henne ibland men aldrig så mycket att vi inte kan reda upp det. Det känns skönt att ha en stora systers varma famn att komma till när ingen i världen förstår en. När min farbror dog insåg jag att syskon kärlek kan vara så väldigt stark. Den personen har känt en i hela ens liv. Den vet hemligheter om en som ingen annan vet. Nu blev det många tankar som välde upp inom mig. Men till sist vill jag bara förklara att min syster är mig väldigt kär. Tack för att du finns Carina.

Inga kommentarer: