lördag 21 februari 2009

Sportlovs slutspurt

Den här veckan blev faktiskt riktigt bra. Vi har hunnit med massor. Millie har varit ledig från skolan och kom hem från Snäckö i tisdags. I onsdags var hon med mig hela dagen. Först myste vi hela morgonen sedan var vi till stan och åt, shoppade och gick på möten. På torsdagen var det dags för ett försök på skridskor. Millie tyckte att det var kul men bra gick det inte. Dock måste jag säga att min man imponerade på mig. Han stod på sina skridskor. På eftermiddagen spelade vi wii bowling. I går var vi bara. Millie och jag spelade spel och lekte hela dagen. Kvällen tillbringade vi med På spåret och Let´s dance. Idag har vi varit friskisar. På förmiddagen var vi till gymet hela familjen. Jimmy sprang, jag styrketränade och Millie tränade på sina Hannele övningar. På eftermiddagen for vi till Korsnäs där vi eldade en brasa. Millie och Jimmy åkte spark ut till min pappa för att titta på när han fiskade på isen. Min mamma och jag satt i solen och njöt av det underbara vädret. Sedan när alla var samlade drack vi var o´boy och grillade korv. Det var ur mysigt. Sedan gick vi in till min mamma och pappa och fikade framför brasan. Där satt vi flera timmar. Nu ligger Millie i badet och sedan är det melodifestivalen. Sammanfattningen blir att vi faktiskt fått ut massor av detta lov. Ta hand om er alla.

Inga kommentarer: