torsdag 19 februari 2009

Wiiiiiii

Äntligen är vi nu ägare till Wii. Vi har gått och suktat på det i snart två år. Och igår äntligen flyttade en konsoll in i vårt rum. Jimmy och jag boxades idag och det visade sig att jag har en grym träningsvärk från igår. Vad hände då? Jo jag tränade med en träningsvideo som jag köpt för ca ett år sedan.

Billys bootcamp heter den och är grymt tuff. Orkade i 30 minuter och då hade han bara kommit igenom uppvärmingen och en övning. Ja, jag vet att jag måste träna mera. Så nu har jag inget att skylla på. Två tränings dvd, motionscykel och simmkort på simhallen i Godby. Efter det kan ja koppla av med en match boxning med Wii. Nu ska vi åka till mamma och pappa för Millie och Jimmy ska skrinna. Inte jag för då bryter jag mina ben. Kram på er alla.

1 kommentar:

Emilie sa...

Vad duktig du är :) Det där klarar du fint fint tror jag :) Puss i massor