onsdag 10 september 2008

Imse vimse spindel

Jag tittade för ett par dagar sedan på Jonas Gardell. Han talade om pappa grupper och hur de sjöng och höll på. Där hörde jag en ny version på Imse vimse spindel. Den teroriserar jag nu mina arbetskamrater med. Ungarna älskar den. De gör att det blir kul att gå till jobbet varje dag. Jag har kommit så långt i min insikt av mig själv att jag nu bestämmer vad som är roligt. Och lägger mindre vikt vid det som är tråkigt.

Hemma flyter allt på som vanligt. Min fosterdotter och jag myser varje kväll med en god bok i stället för TV Just nu läser vi orginal versionen av Pippi. Min Fosterdotter och jag älskar Pippi.

Familjen har också blivit med Play Station 2. Min älskade make gillar boxnings spelet. Jag och min fosterdotter älskar sing star. På fredag ska vi sjunga massor. Jag gissar att det blir Värsta schlagern, Håll om mig och jag ljuger så bra.

Nej nu ska jag krypa upp brevid min man och titta på sjukhuset.

Till er alla där ute. Simma lugnt

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Milla!
Vill bara säja att jag "råkade" hitta hit - gillar det jag läser:)
Krama Prinsessan från mig (saknar henne)

Kram
Prinsessans mamma