onsdag 3 september 2008

Jobbet


Nu har jag arbetat i en månad. Kändes skit när jag skulle börja men nu känns det bra. Barnen, föräldrarna, ja det känns bra att ha kontakt med alla igen. Det är ett arbete men för det kan man ju få nära relationer. Bara man kommer ihåg att det är ett jobb. Om människor skulle veta vad det ger när man känner en liten hand i sin som säger "Milla, jag tycker att du är töt". Oj vad de värmer hjärtat. Eller när ett barn kommer fram och säger att man leker bäst i hela världen. Klart att det är jobbigt ibland, men 95 % av tiden är det riktigt bra.

tills nästa gång. Full fart framåt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Milla du är ju töt,ticker jag.Kram Tina

Anonym sa...

Hellloooo:-)!!
Såg att du kikat in på noggbloggen o visserligen får du läsa. Nu har jag dock bestämt mig för att lägga ner den o bara koncentrera mig på getaangsbacken.blogg.se, men häng med dit :-)
Har tänkt på er på jobbet också o Felicia o jag har tillsammans bestämt att snart, snart komma o hälsa på er igen. Alldeles för länge sen...:-S
Kram på dej