torsdag 5 mars 2009

Ibland känns livet tungt

Det känns som att jag står vid ett vägskäl och vet inte åt vilket håll jag skall gå. Ska jag stanna kvar på denna väg som jag har gått ett tag nu. Den är bekväm, trygg, lite trist men ändå helt OK. Eller ska jag svänga in på den okända, spännande och osäkra vägen. Jag vet inte hur jag ska göra. Jag kanske skulle ta ett fly och testa att hoppa fallskärm eller kasta mig ut och testa om jag kan flyga. Jag känner att något, vad som helst måste hända. Ok, denna blogg vart lite konstig men ni som känner mig vet nog vad som orsakar denna tokiga kvinnas tankar. Tack för att ni finns, ingen nämnd ingen glömd. Nu ska jag åka på jobb och träffa två av de trevligaste människor jag känner som kommer på besök till Kotten. Vi ses, hörs och syns.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm...önskar jag kunde säga vad du skulle göra. Jag vet bara EN sak med säkerhet - du måste tänka på dig själv!!! Kanske det skulle innebära att pröva den där nya vägen?? Finns det ingen möjlighet att vända tillbaka om det så sku behövas??

Och VEM har ni haft till dagis idag?? Nyfiken som en strut undrar ju...:-)

Kram på dej