torsdag 26 mars 2009

SEMESTER

Nu först har jag landat i min semester. Har jobbat som ett svin hela året och trott att man ska hålla. I somras hade jag inte många dagars ledigt. Men det visade sig att jag inte är en super kvinna utan jag behöver ledigt någongång. Nu blev det två veckors semester för mig. Första dagarna kunde jag inte gå ned i var och ta det lugnt. Tänkte hela tiden på jobbet och allt som sker där. Tror ju ibland att man är oumbärlig. Det visade sig att de klarade sig utan mig. Ojdå. Bra jobbat. Passade också på att bli sjuk. Snor i hela huvudet. Trist att det blev flera begravningar under tiden som semestern varar. Jimmys mamma ringde igår och bekräftade att Aina ska begravas nästa fredag. Det går rykten om att jag är sjukskriven. Jag dementerar det härmed, jag har ledigt.

Utöver det har jag haft och kommer att ha en massa möten. Idag ska jag till frissan och fixa håret till helgens bravader. Ikväll ska jag till Millies skola och titta på hennes pjäs och äta middag där. Så jag har fullt upp. Det betyder att jag nu måste sluta sitta vid datorn och börja fixa i ordning mig. Kram på er allihopa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag applåderar att du äntligen tar lite ledigt, Milla!!!!! :-)

Du behöver det! Du, precis som alla andra! ;-)

Kram från mej