torsdag 2 april 2009

Detta inlägg vill jag tillägna en av de snällaste människor jag känner. T ingen är lika snäll som du. Du ställer upp i alla väder. Jag blir i bland galen på dig men du står mitt hjärta nära. Och sedan är du inte riktigt klok och det passar mig alldeles utmärkt. Så snälla ändra aldrig på dig. Om du behöver hjälp, stöd eller ett lyssnande öra finns jag här för dig som du finns där för mig. Älskar dig min vän.





Alla ni som har en vän som alltid finns där, ta hand om dem. Berätta att ni värdesätter dem innan det är försent. Kramar på er alla hopa.
p.s. kan någon hjälpa mig hur man lägger in en video från youtube på bloggen??

2 kommentarer:

tina sa...

Hej har försökt att skriva en komentar men jag får det inte att funka,men nu provar jag igen.Tusen tack för dom fina orden,hoppas du har haft det bra när du har varit ledig.kramisar T

Matilda sa...

På Youtube finns det en ruta, till höger om själva videon, där det står ”bädda in”. Det som står i den rutan kopierar du och lägger in direkt i din text.
Så får du ett youtubeklipp på bloggen.
Hoppas det var till hjälp.