måndag 20 april 2009

En produktiv dag

Idag har varit en bra dag. På jobbet har jag fått massor uträttat. Planeringen för vårterminen är nästan klar. Tycker att vi återigen har ett bättre flyt på jobbet. Kanske det är jag som känner mig på bättre humör och upplever att allt är lite lättare. Har dock fått tillbaka den där börbenade febern som kommer och går. Helgerna har jag feber och vardagarna är jag feberfri. Kanske man har gått och blivit hypokondriker. Livet känns annars helt OK. Det har varit väldigt lite möten nu på sistonde. På tal om ingenting, igår kväll var jag till skolan och spelade kort. Det var jag, min pappa och sex glada pensionärer. Vi spelade kort, drack kaffe och skrattade. Jag njuter av att umgås med dem. Nu ska jag gå och leka med Millie. Vi hörs.

1 kommentar:

millen sa...

Var det ni som var där? Jag vågade inte gå in....