tisdag 21 april 2009

Mitt nya liv

Ska försöka att börja om från början. Hur menar hon nu? är det väl några av er som undrar. Jo, jag har märkt att jag har tappat mig själv i min iver att duga, räcka till för alla andra. Jag har alltid varit en glad prick som har gillat livet i stort. Men någonstans på vägen tappade jag bort mig själv. Jag duger bannemig som jag är. Och de som inte gillar mig, ja de behöver inte tycka om mig. Det är viktigare att jag är sann mot mig själv. Första steget till att återta mig själv från mig själv är att varje dag komma på någonting positivt med dagen. Dagen + är många faktiskt. A är tillbaka på jobbet, Millie och jag har myst, jag älskar min man och så har jag rett ut ett missförstånd. Det var väl inte så pjåkigt I morgon en ny dag med nya roliga utmaningar. Kram på er allihopa.

Inga kommentarer: