tisdag 14 oktober 2008

Diagnos


Jag var till jouren igår. Tänkte att jag skulle vara där i god tid. Så klockan var 15.40 när jag anlände dit. Det visade sig att det var flera som hade tänkt som mig. Jag fick nummer 18 i tur ordningen. Det betydde att jag kom in till doktorn 18.10. Men när jag väl kom in så fick jag en jätte duktig läkare. Hon var från Tyskland. Det visade sig att jag hade öroninflammation, bihåleinflammation och lunginflammation. Mediciner och sjukskrivning i en vecka blev resultatet. Undrar hur länge jag har haft dessa inflammationer i min kropp. Nu sover jag och dricker vatten. Även om det inte är kul att vara sjuk så är det skönt att veta att jag inte inbillade mig min dåliga ork. Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka läsa en god bok. Ha det bra med er alla.

2 kommentarer:

Emilie sa...

HUVVA! Krya på dig nu. Massor med krya på dig kramar

Anonym sa...

Hoppsan då!! Tur att du åkte in!

Krya på dej nu o sköt om dej - o tänk inte på jobbet nu när du är hemma. ...vet nog hur du fungerar...=)