onsdag 15 oktober 2008

På väg uppåt

Mitt mående är på väg uppåt igen. Antibiotikan och rinnexinet verkar redan. Jag är supertrött fortfarande men mår himla mycket bättre redan. Vet inte om jag ska våga simma på fredag. Kanske är det lika bra att hoppa över det eller? Var in till jobbet en snabbis för att skriva på tiomlistorna, våra timvikarier ska ju inte behöva bli utan lön för att jag är hemma och är sjuk. På samma gång konterade jag lite räkningar också. Men nu tar jag bara hand om mig själv. Läser och sover, sover och läser och sover lite till. Jag tror aldrig att jag sovit så mycket som jag har gjort dessa tre dagar som jag varit hemma från jobbet. Nu ska jag gå och lägga mig igen. Ha det bra .

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kunde inte hålla dej från jobbet?!?!? Jag förstod väl det =)

Skönt att du är på bättringsvägen iaf!!
Sov gott då, Törnrosa ;-)