tisdag 21 oktober 2008

Mår redan 100% bättre


Efter en sommar och en höst med mycket må dåligt har det nu vänt. Jag var åter igen till doktorn igår. Och till min förvåning fick jag en läkare som är fast anställd på ÅHS. Jippie!!!! Och inte bara det, hon var suverän. Tog min trötthet på allvar. Jag ska ta en massa prover och röntgen. Hon trodde att jag fått förkylnings astma eller eventuellt riktig astma (det har jag inte berättat för min mamma). Så hon gav mig Bricanyl och Pulmocort. Jag tog dessa första gången igår och redan nu mår jag 100% bättre. Fattar ni hur skönt det känns. Jag berättade för min älskade make att jag mådde så bra i dag att jag skulle kunna gå på jobb. Han sa att jag ska vara hemma min sjukskrivning ut. Och OK då, jag gör väl det men längtar tillbaka på jobb. Det enda som är lite "jobbigt" är att jag blir alldeles skakis i mina händer en stund efter jag tagit min medicin, men vad gör det när man mår bättre. Ta hand om er.

Inga kommentarer: