måndag 6 oktober 2008

Helgen

Nu är det måndag och dags att summera helgen. I fredags var jag till skolan för att vara med när vår kock gick i pension. Tal, sång och presenter. Sedan hem och titta på dobidoo. Lördag morgon for jag iväg tidigt för att delta i ett MISE möte i stan. Det mötet varade hela dagen. På kvällen for jag, min man och två bekanta iväg på rosa bandet gala på Arken i Mariehamn. Riktigt trevligt. Vi kom hem klockan 3.30 på morgonen. Och min vana trogen kunde jag inte sova längre än till 8 på morgonen. När Jimmy vaknade tittade vi på filmen Varg. En helt OK film. Mitt på dagen kom M hem och vi for iväg på kalas till hennes bästis. Där blev vi bjudna på middag. Riktigt trevligt. Ja man kan sammanfatta helgen som en bra helg. Vi skulle ha varit till Tallin på Spa men av det blev det inget. Men Jimmy och jag har planer på att göra någonting bara vi tillsammans med M i vinter. Kanske fjällen. Den som lever får se. Kram på er allihopa.

Inga kommentarer: