måndag 13 oktober 2008

ÅHS

Nu har jag först ringt hälsocentralen i Godby. Men där hade de inte läkare och inte var de speciellt förstående att jag ville träffa en heller. Sedan satt jag i 45 minuter och försökte komma fram till hälsocentralen i Mariehamn. Där var de visserligen förstående men de hade slut på sina tider. Jag överlever att sitta och vänta på jouren i kväll. Men nu måste vi få ordning på läkar situationen på Åland. Vi har bland den bästa sjukvården här på Åland. Men om vi inte har läkare i första rummet så vad gör vi då. Hur ska vi lösa detta? Så nu är det bara att krypa ned i sängen och vänta tills klockan blir 15 så att jag kan åka och vänta på att få träffa en läkare. Ha det bra allihopa.

1 kommentar:

Än så länge bara E. sa...

Hmm...har en del att tycka till om det där ämnet läkare o sjukvården jag också...:-S

Hoppas du piggnar i snabbt nu! Man orkar ju inte hålla på på det där sättet så länge.
Sköt om dej!!!!!!

Kram från oss