fredag 3 oktober 2008

En underbar start på morgonen


Idag har jag börjat med att simma igen. En av mina närmaste vänner och jag tog vårt pick och pack och for iväg till Godby simhall klockan 7.30 i morse. Väl där insåg vi att det inte var bara vi som simmar den tiden. En dagismamma, min mammas äldsta vän, min morbrors sambo och ett gäng med "gubbar" som jag kände var där + en hel hög med människor som för min var obekanta. Vi simmade i 30 minuter. Det var SKÖNT. Efter duschen åt vi frukost i caféet och pratade strunt. Jag mår toppen just nu. I helgen blir det massor med program. Jag ska på MISE konferens och rosabandet gala i morgon. På söndag ska M på barnkalas. De bjuder på middag så Jimmy och jag ska med. Nu ska jag börja arbeta om ca 10 minuter. Ta hand om er till nästa gång.

Inga kommentarer: