torsdag 18 december 2008

Alla möjliga olika sorters människor.

Idag var årets höjd punkt. Millies julfest på träningsskolan. Super duktiga som vanligt. Men med en liberal tomte mor. Hm. I alla fall. Där träffade jag allt från de mest egoistiska människor jag känner till de mest vänliga och givande människor jag känner. Jag tänker bara skriva om de som jag gillar. Där var Millie lärare och assistenter från hennes förra klass (blåa). Dessa kvinnor har stött och stöder mig än idag. De ger av sin energi till mig och gör att jag känner mig omtyckt. Sedan var där Millies assistenter i den klass hon går i nu. Och de listade ut att jag var undanknuffad och visade genast medkännande och empati. TACK säger jag bara. Ja om alla skulle veta vilket arbete och vilken energi som finns på träningsskolan på Åland. De är en förebild på hur pedagogiskt arbete skall gå till. Kram på er alla.

Inga kommentarer: