lördag 6 december 2008

En skön dag


Idag har jag varit funktionär på Geta marathon. Ok, det var inte så här många som sprang. Men det var första gången som det var och det vart ett riktigt bra lopp. Hoppas det blir fler nästa år. Min kära man deltog första gången i ett lopp som är längre en 20km. Tyvärr hade han för dåliga skor så han bröt efter 27 km. Men han är ändå min hjälte. Han sprang längre än han gjort någon gång tidigare i sitt liv.

När vi kom hem fick vi besök av min bästa vän Diana med familj. De kom över från Sverige och tog en fika. DÅ är man riktiga vänner. Eller hur! Nu sitter jag och väntar på att klockan ska ticka iväg så att vi kan åka och äta årets första julbord. Det skall intagas på Geta Bergen. Jag lovar att jag kommer med en recension i morgon. Tills nästa gång.

Inga kommentarer: