tisdag 13 september 2011

Min man och jag.

Maken och jag har under en längre tid planerat att göra om i sovrummet. Det vart klart innan sommaren, men garderoblösningen var kvar. Sagt och gjort. Jag har planerat på IKEAs hemsida en tid. Pax garderobsystem blev det. Snyggaoch rymliga. I fredags for vi iväg med in handlings lista i handen. När vi kom dit plockade vi ihop alla delar. MEN när vi kom till korgarna sa min älskade make stopp. Måste vi ha 15 stycken. Mitt svar var Ja enligt ritningen ska det vara så många. Men maken stod på sig. Så det blev 10 stycken. Idag vart vi färdiga med monteringen. Det fattas bara 5 korgar. Måste jag säga mera. Jag får sällskap till IKEA en gång till med makens goda sällskap.

2 kommentarer:

Erica sa...

Hahaha...ja, si karlar ;-)

Jenny.S sa...

Nej men, så det kan gå. Och man är ju såå sugen på att då säga, vad var det jag sa?!!! Haha klockrent exempel på skillnaden mellan man och kvinna =)