torsdag 8 september 2011

Mycket händer

Oj vad det rör på sig i mitt  liv. Mitt och mitt förresten. I min familjs liv. Den 2.9.2011 kl 17.01 tittade Ivar fram. Om honom kommer jag nog skriva massor. Eftersom att det verkar som att jag kommer bli barnlös själv så kommer jag skämma bort denna lilla kille. MASSOR. Han är helt perfekt. Till skillnad från när hans mamma föddes kunde jag nu faktiskt få hålla i honom första gången jag träffade denna kille. Det var sak nummer ett. Och den viktigaste. Bilder på honom får ni höra av er till hans mamma om. Som förresten är en super mamma. Lugn, trygg och super cool. Love here. Lite partisk kanske jag är, men hon är super cool.
Nummer två, äntligen börjar vi se slutet på omorganisation här hemma. Idag ska vi iväg, bara maken och jag, till Svedala och inhandla garderober. Jippie.
Nummer tre, dags för val. Ställer upp i kommunalvalet i år. GETA LISTAN blev valet. Kommer fortsätta att arbeta för en sund ekonomi och att barnen har en meningsfull fritid. Typ en personal som finns stationerad på skolan.
Nummer fyra, skördemarknaden.

Inga kommentarer: