söndag 17 augusti 2008

Lösen ord

Att det ska vara så svårt att komma ihåg sitt lösenord. Varje gång jag ska logga in måste jag göra det flera gånger. Någon mer än jag som har det problemet?

Nu till det roligare. Jag mår bättre. Känner att jag är på bättrings väg äntligen. Var ju till doktor Anna i fredags. Vilken läkare! Hon var inte en dag över 25 år och kunde verkligen lyssna. Hon försäkrade att jag inte var hypokondriker som jag trodde att jag var. Hon tog en massa prover som jag fått svar på. Sänkan var alldeles åt pipan men annars var proverna bra. Det betyder alltså att jag har eller har haft en ordentlig infektion av något slag. Jag fick medicin och nu två dagar senare känns allt bättre. Men det bästa hon sa var att det är OK att sova när man mår som jag gjorde. Synd att Anna slutade nu idag. Hoppas hon kommer tillbaka. Vi har en väldigt bra sjukvård på Åland.

På tal om ingenting hoppas jag att alla som läser någons blog gör det med hjärta på rätt ställe.
Vi hörs igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad skönt att du börjar må bättre,för du ha fått dragas med din förkylning länge nu.Kramisar Tina