tisdag 5 augusti 2008

Är hösten här nu?

Sitter här och halva min semester har sprungit iväg. Hösten knackar på dörren. Är den här för att stanna? Om svaret är ja så var sommaren alldeles för kort.

Vad har man utfört denna sommar, ja nästan ingenting. Det är klart att huset är kalkat, bygglovet godkänt, kolmården besökt, poolpartyt genomfört, badtunnan invigd. När man räknar upp det så har det väl hänt en massa.

En undran till. Varför bloggar man om man inte vill att folk ska läsa den. Jag läser en blog som är väldigt välskriven. Jag blir glad av att läsa den, men nu tror jag att jag ska sluta läsa den för personen ifråga vill inte att folk ska snoka. OK det tar jag men för f*****n lägg inte ut det på nätet som man inte vill att hela världen skall läsa. Jag skulle önska att folk läste min blog och gillade det som jag skriver.

Ha en bra dag så får vi se när jag skriver nästa gång.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Milla. Nu har jag hittat din blog,så jag var in o tittade lite.Vi ses på dagis.Kram tina