torsdag 14 augusti 2008

TRÖTT

Jag vet inte hur jag ska orka att leva. Så trött är jag. Jag fick hosta innan jag gick på semester och den sitter kvar. På måndag börjar jag jobba igen. Känner att det kommer att bli jobbigt.

Alla säger att det är svårt att få tid till läkare här på Åland. Jag ringde idag och berättade hur jag mår och den trevliga sköterskan gav mig en tid i morgon bitti. Konstigt nog hoppas jag att de hittar fel på mig så jag slipper hosta, vara yr, ha en feber som kommer och går.

Herregud vad jag tycker synd om mig själv. Nej nu ska jag rycka upp mig och försöka komma igång med målningen av källardörrarna Som alla andra håller vi på att renovera. Det är kul. Tänk sedan när allt är färdigt och det bara är att njuta av livet.

Kram på er allihopa

1 kommentar:

Matilda sa...

Nejmen hej! Geta börjar bli befolkat av blogagre tror jag bestämt. Och här fanns du också. Trevligt!