torsdag 28 augusti 2008

Planeringsdag

Idag hade vi planeringsdag på mitt arbete. JÄTTE LYCKAT. Det kändes att jag hade lagt ner arbete på planeringen. Jobbet känns faktiskt riktigt bra just nu. Det känns som hela skutan är på väg åt rätt håll. Synd att jag inte kan blogga om barnen. Jag har ju tystnadsplikt. Men de är ju så coola våra Geta barn.

Hemma då. Jo mina försök att ändra mina livsvanor knallar sin gilla gång. Inget sött på 2 veckor nu och ingen alkohol. Duktig Milla. Jag mår helt enkelt bra just nu men det går lite upp och lite ner. Så är livet en enda berg och dalbana.

Hoppas ni också mår bra. Kram på er till nästa gång.

1 kommentar:

Emilie sa...

Vad kul att det går bra för dig. Jag har också haft uppehåll med alkoholen. Det känns skönt både psykiskt och fysiskt :) Saknar dig massor. Puss