söndag 23 november 2008

Helgen är nu förbi

Jag gillar lördagar och söndagar. Så är det bara. Man har tid för en massa saker. Att göra hemlagad pizza, gå igenom papper, träna och umgås. Precis det där har jag pysslat med i helgen och jag har ändå tid över till att göra ingenting. Skönt. Idag sa föresten min lilla (hm inte så liten längre) tjej att jag var den bäste föräldern i hela världen. Vet ni vad det värmde. Hon älskar mig och Jimmy massor berättade hon. Hon älskar sina andra föräldrar också. Men när hon sa de där orden till mig idag kom jag på hur lyckligt lottad jag är som får ha henne hos mig. Det är äkta kärlek. Det är en bra dag idag. Vinden och snön viner runt knutarna och jag kan med ett gott samvete och träningsvärk lägga mig i ett varmt bad och bara njuta, så det ska jag göra snart. Ha det bra tills nästa gång.

Inga kommentarer: