tisdag 11 november 2008

Om man bara fick göra som man känner


Om jag skulle få bestämma precis hur mitt liv skulle se ut så skulle jag jobba på Kotten som jag gör nu men ½ tid. Sedan skulle jag dela tiden mellan familjen, politiken och Geta Betong Produkter. Jag känner en lust till att jobba med reklam för vår firma. Varför jag vill fortsätta på Kotten? Jo, där har jag daglig kontakt med alla underbara barn, föräldrar och mina arbetskamrater. Jag tror inte att jag skulle vilja byta bort det. Jag vill helt enkelt äta kakan och ha den kvar. Så är det. Idag har jag suttit i rekryterings gruppen för att anställa en förvaltnings chef till ÅHS. Ett mycket intressant och givande uppdrag. I morgon är det fullmäktige. Nu ropar Millie så jag ska gå och natta mitt hjärta. Kram på er.

Inga kommentarer: