onsdag 12 november 2008

Två bloggar

Nu har jag på riktigt givit mig in i blogg världen. Vet ni att jag idag är med TVÅ bloggar. Min andra blog ska handla om politik och ingenting annat. Jag vet att jag är tokig, men jag känner att jag behöver sära på dessa två för att jag inte ska bli "råddig" i huvudet. Den andra bloggen uppdaterar jag bara när det händer något i mitt huvud som har med mitt politiska leverna att göra.Om ni är intresserade har/kommer jag att länka till den här bredvid.

Idag slutade jag tidigt så jag har hunnit läsa Ålandstidningen ifred utan någon som drar och sliter i mig. Jag har hunnit blogga och nu ska jag göra ett sånghäfte till ett galej som jag ska på (centerns höststämma). Trivs med dessa onsdagar när jag slutar 13. Skulle vilja jobba 7.00-13.00 eller 11.00-17.00 varje dag. Vad jag skulle hinna med allt som jag är intresserad av. Läsa, möten, umgås, blogga och bara var. Kram på er.

Inga kommentarer: