lördag 22 november 2008

Snö och kort hår.


I morse när jag vaknade var hela världen vit. Jag hoppade ur sängen och gick in till Millie. Hon var också eld och lågor. När vi lugnat ner oss åt vi frukost och begav oss till stan Där klippte vi oss båda två. Millie sa vid frukosten att hon ville se ut som mig. Sagt och gjort, jag ringde till Klipp Upp och till vår stora glädje hade de en tid kvar och den fick Millie. När vi fina i håret klev ut från salongen var det två nöjda tjejer och en nöjd Jimmy som for och åt en sen lunch på Fantasia. När vi kom hem gjorde vi inte så mycket. Nu har vi precis kommit hem från grannarna som bjöd på en utsökt middag. Rådjurs stek, pressad potatis, sås och ångkokta grönsaker. MUMS. Nu ska Millie och jag krypa upp i soffan och titta på stjärnor på is och äta pop corne. Ha det bra tills nästa gång.

Inga kommentarer: