onsdag 19 november 2008

Nöjd

Just nu, eller snarare ett tag har jag varit ganska nöjd med mitt liv. Ja, vissa dagar är ju inte 100 % bra förstås. Men i allmänhet. Igår hade vi Veronica här på middag. en trevlig middag med samtal om allt och inget. Går dagen var ju en tisdag och då var jag och simmade. Jag kan meddela att skarvarna var på plats. När jag blir äldre skulle jag också vilja vara med i ett liknande gäng. Idag har gått i arbetets och politikens tecken. Först jobb och sedan staden och träffade G och R Nu på kvällen satt jag och spelade på datorn (det är mitt sätt att rensa huvudet), då stegade en av mina äldsta vänner in. Hon kallas för Lill Milla. Henne har jag alltid varit vän med. Hon var tärna på mitt bröllop, vi lekte kaffe kalas med gegga när vi var små, vi var till USA tillsammans för många år sedan, ja man kan säga att vi delat många roliga, trevliga och sorgliga stunder ihop. Detta inlägg vart väldigt rörigt tror jag men vad gör det om 100 år. Kram på er allihopa.

Inga kommentarer: